Comunicații

Comunicarea în business este într-o continuă schimbare.

Trăim într-o perioadă în care deși vorbim din ce în ce mai mult, comunicăm din ce în ce mai puțin.

Conform unui studiu publicat în Business Outlook, angajații trimit și primesc, în medie, 1798 de mesaje zilnic, via e-mail, mesagerie instant, telefon, fax, hârtie, conferințe video și web.

Experții au estimat că un angajat petrece 75-80% din timpul de lucru comunicând – asta înseamnă în jur de 45 de minute dintr-o oră. Mai mult, petrec 2 ore pe zi discutând subiecte neplăcute sau care nu reprezintă o arie de focus pentru ei.

Totuși, în jur de 70% din companiile mici și mijlocii susțin că ineficiența comunicării este una dintre cele mai mari probleme cu care se confruntă. Astfel, angajații se luptă pentru o comunicare mai bună, însă:

  • 43% se simt frustrați de tehnologiile de comunicare pe care le folosesc și de modul în care colaborează cu echipa lor.
  • 68% au probleme în coordonarea comunicării și schimbul de informații cu toți membrii echipei

Totodată, nu trebuie să uităm că mai mult de 50% din angajați au devenit mobili, în sensul că își petrec o mare parte din timpul de lucru în afara biroului.

De aceea a devenit critic ca orice companie să asigure cele mai bune instrumente de comunicare pentru echipa sa. Unul dintre cele mai eficiente moduri de a face acest lucru este aducerea tuturor sistemelor de comunicații, de la e-mail și mesagerie instant până la videoconferință și convorbiri pe mobil, pe aceeași platformă, disponibilă de pe orice dispozitiv: laptop, desktop, smartphone sau tabletă. Acesta este sistemul de comunicații unificate.

Folosind acest model de comunicare:

  • compania răspunde mai bine cererilor clienților
  • crește productivitatea
  • se accelerează mobilitatea echipei
  • se maximizează impactul obținut cu bugete mai mici