Asistent Conversațional Vocal

Ce înseamnă Asistent Conversațional Vocal cu Inteligentă Artificială AI?

În termeni simpli este pur și simplu un sistem complex, hardware și software, care are capacitatea de a recunoaște vorbirea umană și de a converti în voce informații text din diverse surse. Orice spune o persoană la telefon, sistemul dispune de mecanismele necesare pentru a o înțelege și a comunica cu aceasta.

Această tehnologie de recunoaștere a vorbirii (ASR) ajută la efectuarea de acțiuni bazate pe vocea umană ce au la bază instrucțiuni definite de noi în cadrul modulului integrat de învățare.

+75%

creșteți viteza de determinare a intenției clienților

-50%

scădeți durata apelurilor telefonice implicit timpul pierdut de client

+20%

creșteți productivitatea angajaților care oferă servicii clienților

IVR cu Inteligență Artificială

Asistent Conversațional Vocal înlocuiește IVR-ul tradițional și are inteligența de a înțelege și de a răspunde la întrebările clienților prin subsistemul integrat NLP (procesarea limbajului natural). Putând fi conectat direct prin web services la aplicații externe de tip CRM sau ERP pentru a schimba în timp real informații, el are capacitatea de a se angaja într-o conversație firească cu clienții.

Asistentul asigură comunicarea pe mai multe linii gestionând simultan mai multe apeluri deci realizând munca a mai multor asistenți umani. Cu asistentul conversațional vocal economisiți timp și bani deoarece trebuie instruit o singură dată și apoi devine pentru totdeauna angajatul dvs. care vă deservește clienții 24/7/365

Clienții nu trebuie să selecteze mai multe opțiuni de meniu bazate pe numere pentru a obține informații sau pentru a se conecta la un departament, ei pot pune direct și natural întrebările sau pot solicita asistentului să fie conectați la un anumit departament sau persoană.

Asistent Business

Asistent Business

Asistent Business este un asistent conversațional vocal cu inteligentă artificială AI care oferă un mod interactiv de a vă reprezenta afacerea clienților care apelează la serviciile companiei.

El are cunoștințe despre afacerea dumneavoastră, produse și servicii, acumulate în urma unui proces de învățare și acționează ca o interfață pentru clienții dvs. În cazul în care compania dvs. primește o mulțime de întrebări zilnice, asistentul conversațional vocal cu inteligentă artificială poate prelua o mare parte din sarcinile echipei dvs.

Acționând ca primul punct de contact, Asistent Business poate interacționa cu clienții dvs. oferindu-le informații despre afacerea dvs., prelua solicitările acestora și îi poate redirecționa către angajații responsabili atunci când este necesar.

Operator Customer Survey

Operator Customer Survey

Operator Customer Survey este un asistent conversațional vocal cu inteligentă artificială AI care oferă un mod interactiv de a obține feedback de la clienții dvs. Asistentul implică clientul într-o conversație interactivă în timp ce colectează feedback-ul acestuia într-un mod aproape natural.

Un client renunță să asculte un șir de întrebări urmat de apăsări succesive de taste, însă se arată deschis unui dialog prietenos care colectează feedback chiar dacă acesta este realizat de un asistent virtual. Acest lucru vă permite să valorificați informația culeasă dintr-un volum mai mare de chestionare finalizate și astfel îmbunătățiți experiența clienților și vă profilați publicul țintă mai bine.

Asistent Clienți

Asistent Clienți

Asistent Clienți este un asistent conversațional vocal cu inteligentă artificială AI care oferă clienților un răspuns imediat și interactiv la solicitările de ajutor ale acestora, ducând la creșterea și consolidarea încrederii lor în brandul produsele și serviciile dumneavoastră.

El oferă clienților asistență non-stop (deoarece asistentul nu ia niciodată pauză) și personalizată prin diferențierea clienților noi de cei existenți.

Când vă sună un client și solicită suport sau face o sesizare, asistentul generează un ID nou pentru sesiune, salvează informații culese (printr-un dialog aproape natural cu clientul) în aplicația de management și distribuie sesiunea conform conținutului și aptitudinile operatorilor.

Asistentul poate comuta serviciul de asistență inițiat pe telefon pe alte canale de exemplu, site-ul web, Facebook, Twitter, Chatbot, Telegram sau E-mail.

Asistent Clinic

Asistent Clinic

Asistent Clinic este este un asistent conversațional vocal cu inteligentă artificială AI care oferă servicii complete pacienților dumneavoastră. Asistentul ajută organizațiile din domeniul sănătății să ofere o experiență de asistență medicală compatibilă cu inteligența artificială. Asistentul combină inteligența bazei de cunoștințe încorporată cu capacitățile de limbaj natural, permițând organizațiilor de asistență medicală să ofere pacienților acces la informații și servicii de asistență medicală relevante.

Asistentul are capacitatea de a identifica dacă discută cu un pacient nou sau unul deja existent și poate fixa consultații direct în calendarul medicului. Baza de cunoștințe construită a Asistentului Clinic conține informații despre medicii clinicii și oferă informații despre program, servicii și proceduri de acces la serviciile medicale. El poate răspunde interactiv la întrebările pacienților pentru a-i ajuta să-și aleagă serviciile sau medicii.

Asistent Călătorii

Asistent Călătorii

Asistent Călătorii este un asistent conversațional vocal cu inteligentă artificială AI, conceput pentru a simplifica procesul de planificare a unei călătorii. El oferă clienților un suport conversațional vocal în căutarea unei vacanțe, hotel sau zbor, ceea ce face ca experiența plictisitoare a căutării online să se transforme într-o experiență plăcută.

Asistentul permite clienților să rezerve un bilet de avion sau să facă o rezervare la hotel în timp ce conversează telefonic cu clientul aproape natural. Poate oferi informații despre pachetele de călătorie și poate ajuta clientul în rezervarea unui pachet de călătorie. Baza de cunoștințe a Asistentului preia informații relevante despre pachetele de călătorie din sistemul agenției.

Este suficient de inteligent pentru a recomanda pachete de călătorie pe baza istoricului unui client, de exemplu, dacă clientul dorește să călătorească business, asistentul va sugera hoteluri de business travel la standardele de confort anterioare.

Asistent Imobiliar

Asistent Imobiliar

Asistent Imobiliar este un asistent conversațional vocal cu inteligentă artificială AI, care vă ajută să identificați noi vânzători sau cumpărători. Asistentul oferă clienților dvs. o experiență personalizată și interactivă. Clienții pot discuta cu Asistentul Imobiliar pentru a afla despre proprietățile de vânzare sau pentru a oferi informații despre propria proprietate pe care doresc să o vândă. Acest lucru permite agenților imobiliari să aibă clienți potențiali precalificați și să afle despre preferințele lor înainte de a vorbi cu ei.

Baza de cunoștințe a Asistentului Imobiliar preia informații despre proprietățile aflate în vânzare și detalii despre acestea și poate răspunde interactiv la întrebările cumpărătorilor pentru a-i ajuta să aleagă o proprietate.

Asistentul Imobiliar este suficient de inteligent pentru a face diferența dintre vânzători și cumpărători și oferă răspunsuri personalizate pe baza identificării. De exemplu, cumpărătorilor li se oferă un inventar existent de proprietăți filtrat în funcție de preferințele rezultate în urma discuției cu Asistentul Imobiliar, în timp ce vânzătorii sunt întrebați despre proprietatea pe care doresc să o vândă și pot fi îndrumați să aleagă un preț estimativ pentru aceasta.

Beneficii majore aduse companiilor.

Managerii din centrele de relații și suport clienți trebuie să reducă costurile (aplicații, infrastructură, oameni) îndeplinind în același timp așteptările clienților. Acolo unde există procese și informații standardizate, Asistentul Conversațional Vocal cu inteligență artificială poate înlocui cu succes omul fiind mai rapid, mai productiv și mai eficient, la un cost mai mic.

  • self service cu automatizări îmbunătățite prin care se evită: izolarea în IVR ( sistemul traditional prin apăsări successive de taste) sau alegeri de rute greșite datorate multitudinii de nivele și apăsări de taste greu de reținut și urmărit.
  • scăderea valorilor de cost operațional cu clienții (cost pe tranzacție, AHT) prin îmbunătățirea rezoluției la primul contact FRC și redirectarea precisă a apelurilor.
  • eficiență mai mare în cadrul departamentului de Customer Service&Support prin utilizarea mult mai eficientă a skill-urilor agenților eliberându-i de rutina ce poate fi automatizată și implicit reducerea cheltuielilor cu forța de muncă.
  • satisfacția clienților este mai mare fapt care duce la îmbunătățirea scoringului NPS (Net Promoter Score) și la loialitate mai mare.
  • percepția de marcă diferențiată pozitiv față de concurență.