Contact Center Social Media

Contact Center Social Media

contact-center-social-mediaPreluare interacţiuni din Social Media direct în Contact Center pentru optimizarea vânzărilor, service şi suport.

Vă oferim posibilitatea de a interacţiona cu clienţii dumneavoastră din social media, pentru a vă ajuta să oferiţi acestora servicii excepţionale şi pentru a vă proteja brand-ul.

 

Asistenţă proactivă pentru clienţii din Social Media prin Contact Center.

Utilizând instrumentele oferite de Contact Center Social Media putem transforma proactiv experienţele negative ale clienţilor dumneavoastră în experienţe pozitive înainte ca acestea să devină virale.

Interacţiunile din Social Media pot fi personalizate pentru fiecare business în parte în funcţie de informaţiile necesare agenţilor, pentru a oferi clienţilor servicii cât mai personalizate. De exemplu, putem prelua profilul clientului de pe Twitter (istorie, număr de adepţi), informaţii de pe LinkedIn precum şi poziţia cu ajutorul Google Latitude.

Twitter

Soluţia noastră de integrare Twitter încorporează informații în timp real de la Twitter pentru a ajuta agenții dvs. în a furniza servicii de service profesionale sau de a vinde mai multe produse.

Mesajele trimise la contul de companie pot fi analizate pe baza cuvintelor cheie și /sau hashtag și apoi dirijate spre cel mai bun agent specializat utilizând sistemul de rutare, OpenScape Contact Center, bazat pe aptitudini.

Mesajele sunt prezentate în ecranul de agent desktop și interacțiunile sunt monitorizate cu ajutorul instrumentelor standard de monitorizare și raportare existente în Contact Center Reporting.

Facebook

Cu peste un miliard de utilizatori este necesar să luaţi în consideraţie impactul pe care facebook îl are asupra vânzărilor şi strategiilor de marketing ale companiei dumneavoastră.

Cum se poate descurca compania ta în acest univers de socializare? Cu Contact Center Social Media monitorizăm nu numai ce se spune despre tine sau despre produsele tale, filtrăm cele mai importante postări, le clasificăm şi numai atunci când acestea sunt relevante le alocăm unui agent. În acest fel, timpul economisit si resursa umană aduc economii financiare importante. Vă oferim permanent date de care aveţi nevoie pentru a face permanent îmbunătăţiri la canalul dumneavoastră de facebook.

Beneficii

  • Creşterea angajamentului clienţilor.
  • Răspuns proactiv la mesaje negative înainte să devină virale.
  • Necesită cunoştinţe minime din partea agenţilor.
  • Măsoară şi monitorizează interacţiunile din social media.
  • Monitorizează percepţia clienţilor companiei referitoare la servicii sau produse.

Caracteristici Cheie

  • Monitorizare bazată pe cuvinte cheie relevante.
  • Analizează, clasifică, filtrează şi prioritizează activităţile din social media.
  • Este parte componentă a aplicaţiei de agent care include telefon, e-mail şi web-chat.
  • Se integrează în sistemul unic de raportare.