Servicii pentru Ciclul de Viață al Afacerii

Obțineți o optimizare a administrării și disponibilității resurselor de comunicații și a celor IT.

Oferim o gamă completă de servicii pentru companiile care au nevoie de suport în managementul comunicațiilor și managementul IT. De la planificare până la implementare și suport tehnic, putem livra serviciile de care aveți nevoie, atunci când aveți nevoie de ele. Serviciile Enterprise Business Systems sunt modulare, ceea ce înseamnă că putem personaliza un plan pe baza nevoilor curente, dar analizând și nevoile viitoare.

Tipuri de servicii

  • Consultanță specializată în planificare, proiectarea și implementarea soluțiilor de comunicații, management de date și securitate IT necesare pentru funcționarea optimă a afacerii
  • Servicii de integrare pentru soluții de comunicații unificate, mobilitate, securitate, contact center, call center, rețele de date, cloud computing, CRM (Microsoft Dynamics)
  • Servicii de mentenanță și suport pentru soluții multi-vendor de date, voce, call center, CRM (Microsoft Dynamics)
  • Servicii de mentenanță și suport pentru găzduirea soluțiilor de voce, date, securitate, CRM (SLA Hosted Solutions)
  • Servicii de mentenanță și suport pentru închirierea soluțiilor de voce, date, securitate, CRM (SLA Managed Services)

Beneficii cheie

  • Performanță îmbunătățită
  • Scădere costuri operaționale
  • Flexibilitate
  • Eficiență crescută