Externalizare Servicii IT

Oferim soluții profesionale de externalizare servicii IT pentru comunicații de voce, date, securitate și aplicații diverse aparținând unor companii cu tradiție. Soluțiile Enterprise Business Systems sunt recunoscute internațional, încorporând cele mai bune practici pentru serviciile de management.

Puteți beneficia de soluții profesionale personalizate, alături de contracte de suport și mentenanță (SLA) și soluții complexe pentru externalizarea serviciilor IT totală sau parțială.

Serviciul de management

  • Platformă IT de contact poliglotă
  • Punct unic de contact (SPOC) personalizat, care răspunde 100% nevoilor companiei
  • Soluții pentru erori de acces în sistem
  • Servicii profesionale pentru consultanță IT
  • Rezolvarea incidentelor de la distanță sau on-site
  • Servicii de înlocuire a echipamentelor defecte cu piese de schimb
  • Administrator certificat, în funcție de contractul de service agreat
  • Programe profesionale pentru monitorizarea și rezolvarea incidentelor

Servicii de monitorizare și performanță

  • Optimizarea, monitorizarea și analiza în timp real a infrastructurii și aplicațiilor de voce, date și securitate
  • Servicii de monitorizare pre-programată, prin intermediul analizelor regulate care vă oferă informații legate de nevoile de capacitate și trafic ale infrastructurii companiei

Servicii de administrare

  • Administrarea întregii infrastructuri direct la sediu sau de la distanță: instalări software, migrări software, instalare echipamente
  • Inventariere a infrastructurii prin monitorizarea stării curente, astfel încât să susțină gestionarea echipamentelor active

Servicii de gestionare a costurilor

  • Analiza informațiilor legate de convorbirile telefonice
  • Raport de costuri privind comunicațiile, structurat pe divizii, departamente sau individual

Servicii de administrare IT personalizate

  • Analize detaliate, soluții de design și implementare complexe
  • Evaluarea și analiza nevoilor companiei
  • Servicii rapide de evaluare a infrastructurii
  • Evaluare bazată pe standardele ITIL
  • Discuții pentru stabilirea strategiei IT
  • Catalog IT – servicii pentru reproiectare
  • Consultanță pentru luarea deciziei de a realiza sau de a cumpăra
  • Stabilirea contractelor de mentenanță, configurare și implementare;
  • Evaluarea clientului și analiza soluției
  • Reconfigurarea proceselor pentru serviciile IT
  • Elaborarea conceptului operațional
  • Implementarea procesului