Ce reprezintă „ Comunicaţii Unificate ” şi ce înseamnă pentru mine?

Comunicaţii Unificate (denumite şi „UC”)

reprezintă exact ceea ce se înţelege – permit colaborarea mai bună prin unificarea modurilor de comunicare care anterior erau separate într-o singură experienţă combinată pentru utilizator. Funcţiile de e-mail, text şi voce funcţionează perfect în cadrul conferinţelor în timp real cu voce, audio şi video, precum şi cu colaborare prin web, într-o singură interfaţă, cu notificări de „prezenţă” pentru a indica disponibilitatea pentru participare.

O glisare a degetului vă permite să comutaţi între telefoanele de pe tabletă, smartphone sau desktop, iar serviciul One Number permite apelurilor să vă urmeze indiferent de dispozitivul selectat – în birou, acasă sau la pescuit – comunicând acest lucru în mod transparent apelantului dvs. Comunicaţii Unificate pot fi integrate sau încorporate în software-ul destinat proceselor de afaceri.
UC_scheme

Comunicaţii Unificate

Companiile doresc să utilizeze toate modurile în care comunică oamenii – telefon, e-mail, chat, reţele de socializare – iar Unify are un răspuns: soluţia noastră premiată, fiabilă şi scalabilă, OpenScape Unified Communications for Enterprises. Este software – bazat pe standarde şi complet deschis.

Întrebări frecvente Comunicaţii Unificate

În ce mod scade Comunicatii Unificate costurile operaţionale?

Comunicaţii Unificate reduce costurile în numeroase moduri, inclusiv prin transferarea traficului de pe dispozitivele mobile din reţelele mobile către WLAN (atunci când WLAN este disponibilă), reducând şi mai mult taxele plătite către furnizorii de servicii prin activarea utilizării unui transport mai eficient în reţea, cum ar fi SIP trunking şi direcţionarea inteligentă a apelurilor, reducând costurile de deplasare şi timpul pierdut prin înlocuirea întâlnirilor faţă în faţă cu colaborarea prin web şi prin minimizarea sau chiar eliminarea întârzierilor umane determinate de încercările nereuşite de contactare.

Am nevoie de un sistem de telefonie IP pentru a beneficia de funcţionalitatea Comunicaţii Unificate?

Nu neapărat. Unele soluţii PBX vechi, cum ar fi Unify OpenScape Enterprise, centralizează vocea şi platforma serverului UC pentru a activa capacităţile UC, inclusiv mobilitatea, cu condiţia să existe acces la internet. Această abordare este ideală pentru organizaţiile care migrează sau evoluează gradual la o soluţie complet bazată pe IP. Apropo: IP şi UC sunt tehnologii diferite – dacă un sistem de telefonie este bazat pe IP nu înseamnă neapărat că este compatibil cu UC.

De cât timp există Comunicaţii Unificate?

Unify a introdus în 2003 prima soluţie funcţională Comunicaţii Unificate bazată pe IP, denumită OpenScape.

Pot utiliza funcţiile Comunicaţii Unificate cu persoane din afara reţelei mele?

Excelentă întrebare! Cu anumite capacităţi precum colaborarea web şi conferinţele video, da, persoanele care nu sunt abonate pot participa la sesiunea de Comunicaţii Unificate. Pentru alte funcţii, precum prezenţa, răspunsul este „nu”.