Contact Center
Ţine legătura cu clienţii. Consolidează-ţi afacerea.
Clienţii ştiu ce vor, au acces la informaţii, îşi împărtăşesc experienţele şi sunt mai greu influenţabili doar prin campanii de marketing. Cât de bine îi cunoaşteţi este critic pentru succesul afacerii dumneavoastră.
În 2016, 89% din companii se aşteaptă să concureze în piaţă pe baza experienţei oferite clienţilor.
Până în 2020, mai puţin de 10% din companii vor mai avea factori diferenţiatori la nivel de produs faţă de competiţie.
“Angajamentul” incepe odată cu primul client .
Clienţii au acum modalităţi aparent nelimitate de a interacţiona cu companiile, fie că este telefonul sau email-ul, chat sau social media. Clienţii stau acum pe scaunul şoferului, iar companiile trebuie să ţină legătura cu ei pe canalul lor preferat.
Pentru a construi cu succes un singur punct de contact, aveţi nevoie de o soluţie care să integreze toate canalele media de comunicare şi acestea să interacţioneze între ele, anticipând posibilitatea ca un dialog să înceapă pe un canal ca mai apoi să se mute pe altul. O abordare “omni-channel” înseamnă un engagement mai relevant şi coerent pentru îmbunătăţirea relaţiei cu clientul, creşterea satisfacţiei şi retenţia acestuia, contribuind la decizii de business mai bune.
Tot ce aveţi nevoie pentru “angajamentul clientului”.
OpenScape Contact Center soluţia oferită de Unify (fosta Siemens) ajută mii de companii de pe întreg globul care sunt focusate pe satisfacţia clienţilor pentru creşterea cotei de piaţă şi a profitului.
Peste 25 de miliarde de contacte sunt preluate anual de OSCC.
Inbound-Outbound: Capacitate de multi-channel pentru voce, email, chat, fax, voicemail și social media. Această caracteristică permite plasarea clienților la persoana potrivită, indiferent de zona în care clientul este localizat
IVR: Sistemul integrat de IVR (răspuns telefonic interactiv) crează un mix perfect intre self-service şi contact asistat de operator.
Integrare CRM: Un puternic SDK ajută echipa noastra tehnică să customizeze integrările cu aplicaţii CRM diverse.
Centru de administrare: Adăugarea de utilizatori, modificări de profile, administrarea skill-urilor agentilor.
Design Center: Interfaţă vizuală ce permite desenarea strategiilor de rutare a contactelor care mai apoi se autoconfigurează software automat.
Tot ce aveţi nevoie pentru a vă cunoaşte clienţii.
-
360° view o singura interfaţă vizuală de operare pentru toate canalele
-
Rutare multimedia şi raportare pentru inbound şi outbound de voce, callbacks, IVR, email, web chat, voicemail, fax, şi social media
Puterea de a ne focusa, înainte de toate, pe clienţii dumneavoastră.
Vă ajutăm să vă atingeţi obiectivele de a avea cât mai mulţi clienţi mulţumiţi. Iar când vine vorba de satisfacţia clientului, practicăm ceea ce predicăm. De la proiectarea iniţială până la atingerea tuturor obiectivelor, satisfacţia dumneavoastră este prioritatea noastră.