-
Managementul incidentelor cu soluțiile Everbridge
Mai multEverbridge Everbridge operează la nivel global și oferă servicii organizațiilor din diferite industrii și sectoare, inclusiv afaceri, guvernare, sănătate,...
14/06/20230 -
Sisteme private de comunicații pentru situații critice
Mai multSistemele private de comunicare pentru situații critice sunt infrastructuri de comunicații specializate, utilizate în principal în contexte în care...
-
Comunicarea prin telefon este esențială în afaceri
Mai multDa, comunicarea prin telefon este esențială în afaceri și joacă un rol crucial în menținerea unei comunicări eficiente între...
-
Telefonați cu Microsoft Teams în orice rețea.
Mai multUtilizați acum clientul de Microsoft Teams pentru a efectua sau primi apeluri telefonice din orice rețea, de la și…
-
Contact Center Social Media
Mai multContact Center Social Media Preluare interacţiuni din Social Media direct în Contact Center pentru optimizarea vânzărilor, service şi suport....
-
Ţine legătura cu clienţii. Consolidează-ţi afacerea.
Mai multContact Center Ţine legătura cu clienţii. Consolidează-ţi afacerea. Clienţii ştiu ce vor, au acces la informaţii, îşi împărtăşesc experienţele...
-
Migrează vechea centrală telefonică la OpenScape Business!
Mai multMigrează vechea centrală telefonică la OpenScape Business! Realizați mai multe lucruri. Serviți clienții mai bine. Salvați bani. Prima soluție...
-
Safe@Fast WiFi
Mai multAccesul la internet prin Wi-Fi este mult mai important pentru clienţi decât o şedinţă fitness sau un mic dejun...
-
Ce reprezintă „ Comunicaţii Unificate ” şi ce înseamnă pentru mine?
Mai multComunicaţii Unificate (denumite şi „UC”) reprezintă exact ceea ce se înţelege – permit colaborarea mai bună prin unificarea modurilor de...
-
Comunicațiile – noua țintă a infractorilor cibernetici
Mai multÎntr-un mediu business extrem de dinamic, utilizatorii finali se află în centrul atenției atunci când vine vorba despre dezvoltarea...
11/07/2015
Blog
Enterprise Business Systems > Blog