Comunicații Unificate

Comunicații Unificate și Integrări de Aplicații

Comunicațiile unificate sunt o metodologie care unifică moduri separate de comunicare într-o singură experiență de utilizator combinată. E-mailul, mesajele text și mesajele vocale funcționează perfect cu vocea live, conferințele audio-video și colaborarea web, într-o singură interfață, cu notificare de „prezență” pentru a indica disponibilitatea dvs. de a participa.

O glisare cu degetul vă permite să vă comutați activitatea între tablete, smartphone sau telefoane desktop, în timp ce serviciul One Number vă permite apelurilor să vă urmeze pe orice dispozitiv pe care îl selectați – fie birou, acasă sau cabană de pescuit – complet transparent pentru apelant. Iar comunicațiile unificate pot fi integrate sau încorporate în software-ul dvs.  de afaceri (CRM, ERP, HR etc.).

Îmbunătățiți munca în echipă cu o singură aplicație care reunește voce, video, chat, partajarea ecranului, partajarea fișierelor și stocarea. Comunicațiile Unificate sunt un instrument, cu toate capabilitățile de care aveți nevoie pentru a vă întâlni cu echipele, pentru a avea un apel rapid, pentru a face schimb de idei și pentru a împărtăși informații.

Platforme de Voce IP și Hibride

Oferim comunicații sigure și scalabile cu suita noastră completă de platforme pentru Comunicații Unificate (UC) bazate pe software pentru orice mediu IT, voce și aplicații.

Soluțiile noastre oferă tot ce au nevoie echipele tale pentru a comunica și colabora într-o singură aplicație.

Aplicații

Aplicațiile de comunicații unificate, ușor de utilizat și situate în topul preferințelor companiilor din întrega lume, vă eficientizează comunicațiile și ajută la creșterea productivității afacerilor.

Imaginați-vă o colaborare și comunicare fără efort, de oriunde, de pe orice dispozitiv.

Telefoane și Clienți

Puteți să alegeți dintr-o gamă largă de telefoane desktop, aplicații mobile și clienți soft, care dispun de o inginerie de vârf în industrie și un management al rețelei rentabil și profesional.

Flexibilitatea și mobilitatea angajaților este factorul cheie al unei colaborări și comunicări de succes.

Întrebări frecvente privind comunicațiile unificate:

Cum reduce costurile operaționale Comunicațiile Unificate ?

Comunicațiile unificate reduc costurile în multe moduri, inclusiv transferul de trafic al dispozitivelor mobile de la rețeaua celulară la rețeaua WLAN (când se află în raza WLAN), reducând și mai mult tarifele furnizorului de servicii, permițând utilizarea unui transport de rețea mai eficient, cum ar fi trunchiul SIP și rutarea inteligentă a apelurilor, reducerea costurile de călătorie și timpul înlocuind întâlnirile în persoană cu colaborarea web și prin minimizarea sau chiar eliminarea latenței umane care decurge din încercările de contact nereușite.

Am nevoie de un sistem de telefonie IP pentru a obține funcționalitatea de comunicații unificate?

Nu neaparat. Unele soluții PBX „moștenite”, cum ar fi Siemens HiPath de la Unify, centralizează platforma de server de voce și UC pentru a permite capabilități UC, inclusiv mobilitatea, cu condiția să existe acces la internet pe desktop. Această abordare este ideală pentru organizațiile care migrează sau evoluează treptat către o soluție completă bazată pe IP. Apropo: IP și UC sunt tehnologii distincte – doar pentru că un sistem de telefonie este bazat pe IP nu înseamnă neapărat că este disponibil pentru UC.

De cât timp există Comunicațiile Unificate?

Unify a introdus prima soluție funcțională de comunicare unificată bazată pe IP, numită OpenScape, în 2003.

Pot utiliza funcțiile de comunicații unificate cu persoane care nu fac parte din rețeaua mea?

Bună intrebare! Cu unele capabilități, cum ar fi colaborarea web și conferința video , da. Cei care nu sunt abonați pot participa la sesiunea dvs. de comunicații unificate. Pentru altele, cum ar fi prezența, răspunsul este „nu”.

Ai nevoie de mai multe informații?