(click poză şi descarcă prezentarea)
Majoritatea organizațiilor consideră satisfacția clienților ca fiind unul dintre aspectele esențiale ale succesului businessului lor
Soluțiile de Contact Center oferite de Enterprise Business Systems vă ajută să anticipați nevoile clienților dumneavoastră, prin a-i ține cât mai aproape și a-i determina să vă devină loiali.
Cui se adresează soluția de Contact Center
- Companiilor care doresc să comunice corect clienților caracteristicile brandului lor
- Companiilor care doresc să obțină informații cheie despre clienții
- Companiilor pentru care satisfacția clienților reprezintă o prioritate
În ce constă soluția de Contact Center
Suita OpenScape Contact Center oferă un set de soluții complexe, incluzând omnichannel inbound, outbound, self-service și optimizarea forței de muncă posibil a fi integrate cu Microsoft Dynamics CRM, Oracle Siebel CRM sau SAP CRM.
Caracteristice esențiale ale soluției:
- Inbound: Capacitate de omnichannel pentru voce, video, email, chat, fax, voicemail și social media. Această caracteristică permite plasarea clienților la persoana potrivită, indiferent de zona în care clientul este localizat
- Self-Service: platformă IVR cu Inteligență Artificială
- Video Call: comunicare video cu clienții direct din pagina web a companiei
- Interfață grafică intuitivă
- Centru de rapoarte: oferă rapoarte în timp real, precum și istoric de rapoarte
- Outbound: soluții de Managementul Campaniilor clienților
- Optimizarea forței de muncă: managementul calității și al forței de muncă, soluții de e-Learning
- Soluții de Social Media
- Inteligență Artificială
Beneficiile soluției de Contact Center
Satisfacția crescută a clientului:
Rezoluția primului contact cu clientul îmbunătățită, optimizarea discuției cu clientul prin scurtarea duratei datorată ușurinței folosirii sistemului, scăderea evidentă a numărului de apeluri abandonate.
Reducerea costurilor operaționale:
Capacitatea de a rezolva solicitările clientului la primul apel reduce semnificativ volumul tuturor apelurilor, ceea ce se traduce prin diminuarea costurilor de comunicații și a salariilor agenților dedicați.
Creșterea retenției agenților:
Aplicația Agent Desktop este extrem de intuitivă, ușor de folosit, oferind agenților posibilitatea de a oferi clienților cele mai relevante informații. Această caracteristică oferă nu doar satisfacția clientului, ci și a agentului care va crede în organizația sa și, astfel, își va manifesta mai greu dorința de a părăsi organizația.
Creșterea productivității:
Folosirea aplicațiilor și a instrumentelor de optimizare ale soluției de Contact Center anticipează o creștere a productivității cu până la 30%.