Comunicații voce

În contextul actual, când modalitățile de comunicare, mai ales în mediul de business s-au extins atât de mult – de la videoconferințe, mesagerie instant și colaborare Web, până la Social Media – tindem să uităm că vocea rămâne fundamentul comunicării de afaceri.

Voice over IP (VoIP) sau telefonia IP este un tip de tehnologie care transformă comunicarea vocală în date digitale care sunt transmise pe Internet, adică permite realizarea unei „convorbiri telefonice” utilizând o conexiune la Internet, în loc de o linie telefonică analogică. Practic, serviciile VoIP permit înlocuirea serviciilor de telefonie clasice cu o aplicație software. Chiar dacă modul în care apelurile sunt rutate este diferit, se pot folosi telefoane clasice pentru realizarea convorbirilor.

Cui se adresează?

Telefonia IP se adresează tuturor companiilor care doresc optimizarea costurilor de comunicare, mai ales că este o componentă esențială a comunicațiilor unificate.

Avantaje

Reducere semnificativă a costurilor:

Costuri mai mici cu abonamentele lunare și convorbirile internaționale.

Acces la numeroase funcționalități la apelare

care în telefonia clasică reprezintă costuri adiționale.

Cost de instalare minim:

serviciile VoIP se integrează cu ușurință cu aplicațiile utilizate de angajați în mod curent.

Soluții complete de voce

accesibile financiar, cu funcționalități de apelare și mobilitate inexistentă în telefonia clasică.

Scalabilitate:

în momentul extinderii activității, soluțiile VoIP pe care le oferim se pot scala 100%, putând suporta 100.000 de utilizatori per server.

Funcționalități cheie

  • Rutare și redirecționare apeluri: oferă posibilitatea accesului de la distanță și oferă angajaților posibilitatea de a se conecta de la birou, de acasă sau din deplasare, prin intermediul unor dispozitive diverse (laptop, mobil, desktop)
  • Integrare cu aplicațiile de business: CRM, ERP, aplicație de stocuri, de vânzări
  • Distribuția automată a apelurilor pentru companiile care au un call center
  • Serviciu de conferință: una dintre funcționalitățile cele mai importante
  • Tehnologie IVR (Interactive Voice Recognition) pentru rutarea convorbirilor

Ce trebuie să analizați în achiziția unei soluții VoIP

  • Funcționalități de apelare
  • Ușurința instalării
  • Suportul tehnic și mentenanță
  • Planul de servicii